W kwietniu br. rozpoczyna się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.
Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia. W Tic Tac Mixers Cherry–Cola wiśniowy zmienia się na smak coli a w Tic Tac Mixers Peach–Lemonade brzoskwiniowy zmienia się na smak lemoniady. To jedyny taki produkt na rynku. Tic Tac Mixers dostępne będą w opakowaniach 18g i 49g.
Wprowadzenie nowych produktów z rodziny Tic Tac będzie wspierane intensywną kampanią reklamową we wszystkich kanałach komunikacji z Konsumentem: w punktach sprzedaży z wykorzystaniem m. in. licznych „standów” i atrakcyjnych materiałów POS, przez smartfony, portale internetowe. W kinach w ramach akcji „samplingowych” Konsumenci będą mogli spróbować kilkudziesięciu tysięcy sztuk nowych produktów. Natomiast w największych miastach w Polsce reklama Tic Tac Mixers Cherry–Cola i Tic Tac Mixers Peach–Lemonade będzie widoczna na 400 tablicach reklamowych.
Największe nakłady jak zwykle Ferrero przeznaczy na dotarcie do Konsumenta przez najpopularniejsze stacje telewizyjne, w tym TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat. Firma Ferrero nie zapomniała także o wsparciu sprzedaży w pozostałych kanałach tematycznych.
Od ostatniego tygodnia kwietnia br. przez kilka miesięcy spot reklamowy Tic Tac Mixers Konsumenci będą mogli zobaczyć łącznie w prawie kilkudziesięciu stacjach telewizyjnych.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.