W ramach promocji w każdym opakowaniu, pod zamknięciem, znajduje się magnes na lodówkę zwany Jupikonem, z 50 zabawnymi minami na każdą okazję. Jupikony można kolekcjonować, wymieniać się nimi, przyczepiać z ich pomocą informacje na lodówce.
Na stronie www.jupiland.com już od listopada będzie można wziąć udział w zabawie, która polega na złamaniu kodu i zdobyciu gadżetów na telefony komórkowe.
Promocja jest wsparta materiałami POS: plakatami oraz wobblerami.
Wszystkie działania przygotowały działy: trade marketingu HOOP POLSKA Sp. z o.o. oraz marketingu holdingu Kofola-Hoop a.s. Jupikony zaprojektowała agencja Hand Made.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...