W ramach promocji w każdym opakowaniu, pod zamknięciem, znajduje się magnes na lodówkę zwany Jupikonem, z 50 zabawnymi minami na każdą okazję. Jupikony można kolekcjonować, wymieniać się nimi, przyczepiać z ich pomocą informacje na lodówce.
Na stronie www.jupiland.com już od listopada będzie można wziąć udział w zabawie, która polega na złamaniu kodu i zdobyciu gadżetów na telefony komórkowe.
Promocja jest wsparta materiałami POS: plakatami oraz wobblerami.
Wszystkie działania przygotowały działy: trade marketingu HOOP POLSKA Sp. z o.o. oraz marketingu holdingu Kofola-Hoop a.s. Jupikony zaprojektowała agencja Hand Made.
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...