W trakcie tegorocznej zbiórki udało się zebrać ponad 366 ton żywności, z czego prawie 10% (35 920, 56 kg) przekazali klienci sklepów Carrefour. Spośród wszystkich sieci handlowych, które brały udział w akcji, to właśnie w Carrefour Polska zebrano największą ilość artykułów spożywczych. Dary te zostaną przekazane na dożywianie najbardziej potrzebujących dzieci.
Ogólnopolski program „Podziel się Posiłkiem!" został zainicjowany w 2003 roku. Dzięki hojności Polaków w ramach zeszłorocznej edycji programu Banki Żywności zebrały ponad 341 ton jedzenia, które trafiło do blisko 700 instytucji walczących z problemem niedożywienia dzieci, takich jak szkoły, świetlice, domy dziecka.
Udział Carrefour Polska w programie „Podziel się Posiłkiem!" jest kolejnym przejawem społecznego zaangażowania firmy. Carrefour Polska aktywnie bierze udział w lokalnym życiu społecznym, wspierając domy dziecka, przedszkola, szkoły podstawowe, schroniska, poprzez przekazywanie zabawek, ubrań, pomocy naukowych i żywności.
Zaangażowanie społeczne Carrefour w Polsce wpisuje się w szerszą politykę społecznej odpowiedzialności całej Grupy Carrefour. Dla przykładu, sieć Carrefour we Francji od 1996 roku jest członkiem Federacji Banków Żywności. Dary ofiarowane przez sklepy Carrefour stanowią obecnie aż 38% wszystkich darów przekazanych przez firmy należące do wielkiej dystrybucji. Ponadto, firma Carrefour Francja wspiera zakup samochodów-chłodni dla lokalnych Banków Żywności, dzięki czemu mogą one bezpiecznie transportować produkty spożywcze przeznaczone dla osób najbardziej potrzebujących.
tagi: Carrefour Polska ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...