Nowy Kotlin w szklanej butelce – bez octu i konserwantów!
Czwartek, 07 kwietnia 2016
Ketchup jest naszą pasją. Kochamy go jeść, kochamy go robić. Dlatego postawiliśmy sobie za cel stworzenie wysokiej jakości ketchupu. Bez octu i konserwantów, za to z pysznych pomidorów. Mmm... Przekonajcie się sami!
Marka Kotlin, poszerzając swoje bogate już portfolio, wprowadziła na rynek unikalną nowość. Jest to wysokiej jakości, pyszny ketchup bez octu i konserwantów oraz bez substancji wzmacniających smak.
Nowy ketchup Kotlin zamknięty został w atrakcyjnym opakowaniu premium – butelce szklanej 280g z transparentną etykietą oraz zawieszką. Propozycja marki to odświeżenie jej oferty oraz całego segmentu opakowań szklanych, będących synonimem wysokiej jakości w kategorii ketchupów. Nowość jest dostępna w atrakcyjnej cenie, w dwóch najpopularniejszych wariantach smakowych: łagodnym i pikantnym.
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.