Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Strongbow Dark Fruits - nowy smak popularnego cydru
Poniedziałek, 04 kwietnia 2016
Strongbow, uznany przez konsumentów za najsmaczniejszy cydr w Polsce, poszerza swoje portfolio o nowy smak. Do wprowadzonych w ubiegłym roku wariantów Gold Apple i Red Berries, teraz dołącza Strongbow Dark Berries – czyli jabłkowy cydr z nutą czarnej porzeczki. Produkt trafił do sklepów na początku kwietnia.
W 2015 r. Grupa Żywiec wprowadziła na rynek oryginalną, brytyjską markę Strongbow, która jest najczęściej kupowanym cydrem na świecie. W ciągu zaledwie roku marka zdobyła drugą pozycję na rynku pod względem sprzedaży, stając się czołowym graczem tej dynamicznie rozwijającej się kategorii alkoholi.
Wyniki sprzedaży cydru Strongbow w 2015 r. potwierdziły potencjał rynku i siłę marki. - Marka weszła na rynek zdominowany przez jednego gracza i systematycznie rosnącą konkurencję. Podjęliśmy wyzwanie oferując konsumentom doskonały smak cydru i umożliwiając im wybór dwóch wariantów - mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i cydru. - Dzięki temu już w pierwszym roku Strongbow osiągnął status wicelidera rynku cydrów w Polsce. To satysfakcjonujący wynik biorąc pod uwagę, że w tym czasie sprzedaż w całej kategorii wzrosła o ponad połowę. Rozszerzenie rodziny o smak Dark Berries jest więc naturalnym krokiem w kierunku pozycji lidera rynku.
Polscy konsumenci chętnie poszukują oryginalnych smaków i są otwarci na nowości. Uważają Strongbow za najsmaczniejszy cydr na polskim rynku (badania Blind Product Test, Ipsos dla Grupy Żywiec, 10.2015), ale także wariant Red Berries cieszy się dużą popularnością. Teraz mogą też sięgnąć po nowy, orzeźwiający smak ciemnych owoców Dark Fruits z dominującą nutą czarnej porzeczki, która stanowi doskonałe uzupełnienie łagodnego smaku jabłek.
Wprowadzenie nowego wariantu wspierać będzie szeroka kampania digitalowa, działania w punktach sprzedaży oraz akcja samplingowa w całej Polsce. Strongbow Dark Berries dostępny jest w oryginalnie tłoczonych, szklanych butelkach o pojemności 330 ml.
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.