Zmiana strony została poprzedzona wnikliwymi analizami zachowań użytkowników oraz statystyk ruchu w serwisie. Autorem projektu jest agencja interaktywna Venti, która przygotowała także poprzednią wersję strony internetowej.
„Nowy serwis odpowiada na potrzeby szybko rosnącej grupy klientów, którzy informacji o naszej ofercie szukają właśnie w Internecie" - mówi Agnieszka Łukiewicz-Stachera, rzecznik prasowy sieci Real. „Strona zyskała obecnie portalowy charakter, co jest zgodnie z najnowszymi trendami. Jesteśmy pewni, że zastosowane rozwiązania i zmieniona szata graficzna zadowolą nawet najbardziej wymagających internautów.
W niezmienionym kształcie pozostała natomiast sekcja „Baw się z nami", której sprawdzona formuła jest doceniana przez najmłodszych użytkowników. Potwierdza to również certyfikat „Strona przyjazna dzieciom".
Na nowej stronie wprowadzony został szereg udogodnień; zmieniony został między innymi sposób prezentacji gazetek promocyjnych - obecne rozwiązania gwarantują, że ustawienia przeglądarki użytkownika nie blokują ważnych informacji, które ukazują się np. w pop'upach. Odwiedzający serwis mogą przeglądać gazetki i katalogi bez obawy, że pewne opcje nie będą dla nich dostępne.
Nawigacja na poszczególnych podstronach jest dużo bardziej przejrzysta i przyjazna - powoduje to umieszczone z lewej strony rozwijane menu z poszczególnymi sekcjami.
Priorytetem dla twórców serwisu jest wygoda użytkowników - dlatego także szczególnie istotne treści zostały jeszcze lepiej wyeksponowane, zaś najczęściej odwiedzane sekcje bardzo można bardzo łatwo dodać do ulubionych stron swojej przeglądarki.
Nowością jest także sekcja „Kącik techniczny", przygotowywana we współpracy z dostawcami sieci. Będą się tu pojawiać nowinki z branży AGD, porady dotyczące wyboru produktu najpełniej odpowiadającego indywidualnym oczekiwaniom klienta czy uwagi na temat użytkowania sprzętu. Pierwsze porady techniczne dotyczą funkcji i możliwości nowoczesnych odkurzaczy, sekcja będzie stale uzupełniana o kolejne kategorie produktów używanych w gospodarstwie domowym.
Real kontynuuje w ten sposób swoją strategii firmy odnośnie serwisu, który ma nie tylko prezentować aktualną ofertę produktową, ale również pełnić funkcję doradczą i stanowić swoiste dopełnienie zakupów - taką rolę pełnią choćby sekcje zajmujące się pielęgnacją urody czy zdrowym odżywianiem.
tagi: Real ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...