Telewizyjna kampania Jeżyków jest kontynuacją rozpoczętej w zeszłym roku komunikacji mediowej. W tym roku działania te, oprócz wizerunkowego, mają także charakter promocyjny. Przez cztery tygodnie, spoty reklamowe Jeżyków, będą emitowane w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - TVP, Polsat, TVN, TVN7, TVP3 oraz At Media.
„Celem kampanii jest utrwalanie wizerunku marki w świadomości klientów oraz poinformowanie konsumentów o trwającej od października promocji Jeżyków." - powiedziała Magdalena Piskorska, Brand Manager w Jutrzenka Colian.
Jesienna akcja promocyjna dotyczy sześciu smaków ciastek „Jeżyki". Jeżyki classic, Jeżyki z kokosem, Jeżyki café, Jeżyki wiśniowe z alkoholem, Jeżyki z jabłkiem oraz Jeżyki advocat są sprzedawane w nowej, niższej cenie.
Warto podkreślić, że kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym 16-39 lat, mieszkanek średnich i większych miast, których dochód waha się na średnim i wyższym poziomie. Producentem telewizyjnego spotu, który będzie można oglądać do 16 listopada, jest Studio Filmowe OTO.
Pomysłodawca kampanii: Jutrzenka Colian.
Czas trwania kampanii: 20 października - 16 listopada 2008.
Producent spotu: Studio Filmowe OTO.
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...