„Danie w 5 minut" marki WINIARY promowane jest w serialu PITU PITU w formie billboardów sponsorskich oraz product placement.
- Ten nietypowy sposób promocji pozwala nam dotrzeć do młodych internautów, którzy z zainteresowaniem śledzą nowinki w sieci, dobrze się przy tym bawiąc - mówi Małgorzata Hiller, Product Manager w Nestlé Polska.
Serial przedstawia losy dwojga niezwykłych bohaterów w krótkich, około 1,5-minutowych odcinkach. Dialogi bohaterów tworzą wyśmienitą mieszankę humoru, ironii i groteski. Kolejne historie „PITU PITU" pojawiają się w internecie na stronie http://www.pitupitu.tivi.pl/ w każdy poniedziałek oraz środę.
Producentem serialu PITU PITU jest spółka A2 Multimedia należącą do Agory i ATM Grupy. Platforma http://www.tivi.pl/ skierowana jest do ludzi młodych (71% użytkowników to osoby do 34 roku życia; źródło: badanie PBI, 07.2008), głównie uczniów i studentów, którzy na co dzień korzystają z internetu.
tagi: Nestle , danie w 5 minut ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...