Nieskategoryzowane

„Danie w 5 minut" marki WINIARY sponsorem serialu internetowego „PITU PITU"

Czwartek, 13 listopada 2008
Od połowy września „Danie w 5 minut" marki WINIARY zaprasza na kolejne odcinki kultowego internetowego serialu „PITU PITU" prezentowanego na http://www.pitupitu.tivi.pl/. Serial cieszy się dużą popularnością wśród internautów - tylko pierwszy odcinek obejrzało już  ponad 14 000 użytkowników.

„Danie w 5 minut" marki WINIARY promowane jest w serialu PITU PITU w formie billboardów sponsorskich oraz product placement.

 

- Ten nietypowy sposób promocji pozwala nam dotrzeć do młodych internautów, którzy z zainteresowaniem śledzą nowinki w sieci, dobrze się przy tym bawiąc - mówi Małgorzata Hiller, Product Manager w Nestlé Polska.

 

Serial przedstawia losy dwojga niezwykłych bohaterów w krótkich, około 1,5-minutowych odcinkach. Dialogi bohaterów tworzą wyśmienitą mieszankę humoru, ironii i groteski. Kolejne historie „PITU PITU" pojawiają się w internecie na stronie http://www.pitupitu.tivi.pl/ w każdy poniedziałek oraz środę.

 

Producentem serialu PITU PITU jest spółka A2 Multimedia należącą do Agory i ATM Grupy. Platforma http://www.tivi.pl/ skierowana jest do ludzi młodych (71% użytkowników to osoby do 34 roku życia; źródło: badanie PBI, 07.2008), głównie uczniów i studentów, którzy na co dzień korzystają z internetu.

tagi: Nestle , danie w 5 minut ,