Już w marcu na półkach sklepowych pojawi się nowa linia produktów Żywiec Zdrój, która jest skierowana do dzieci w wieku szkolnym (6-12 lat) i ma zachęcić najmłodszych konsumentów do picia zdrowiej. Nowa linia obejmuje naturalną wodę oraz dwa napoje: Zwariowana Poziomka i Wyczesane Jabłko. Oba smakowe warianty powstały na bazie naturalnej wody, nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników i posiadają wyłącznie naturalne aromaty.
Rozszerzenie portfolio marki o nowe produkty, silnie wpisujące się w misję Żywiec Zdrój: „Zachęcamy ludzi, by pili zdrowiej i jesteśmy po stronie natury”. Jest też kontynuacją dotychczasowego zaangażowania Żywiec Zdrój na rzecz zmiany nawyków żywieniowych, na zdrowsze – jak pokazują badania, większość polskich dzieci pije niewłaściwie (zbyt mała ilość płynów ogółem oraz zbyt mały udział wody).
Wprowadzenie nowości będzie mocno wspierane kampanią edukacyjną o roli wody w diecie dziecka, skierowaną do rodziców dzieci w wieku szkolnym. Żywiec Zdrój chce przede wszystkim zachęcać dzieci do picia naturalnej wody. Częstą jednak barierą, z jaką spotykają się rodzice, jest wysoka preferencja smaku słodkiego, zauważalna wśród dzieci. Właśnie dlatego marka wspiera rodziców w zmianie nawyków żywieniowych dzieci, wprowadzając linię napojów będących zdrowszą alternatywą i mogących stać się pomostem między wysoko słodzonymi napojami a naturalną wodą.
Nowe produkty są dopasowane do dziecięcych nastrojów i świetnie towarzyszą dobrej zabawie. Kolorowe etykiety przyciągają wzrok młodego konsumenta. Przedstawiają zabawną postać wodnego bohatera, a uśmiechnięte owoce wypowiadają humorystyczne hasła, zachęcając je do podjęcia zdrowszego wyboru przy sklepowej półce. Na każdej butelce znajduje się też skala „owocowej głupawki” podpowiadająca, w jakiej sytuacji najlepiej sprawdzi się dany produkt: naturalna woda to wstęp do zabawy – moment głupawkowej równowagi, natomiast czas na warianty smakowe przychodzi wtedy, gdy skala głupawki i dobrej zabawy sięga coraz wyżej.
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.