Grupa Carrefour Polska, jako firma realizująca strategię odpowiedzialnego biznesu, prowadzi działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Jednym z jej elementów jest zbiórka zużytych tonerów do drukarek laserowych i atramentowych do specjalnych pojemników znajdujących się w 80 hipermarketach i mini hipermarketach Carrefour- miejsca wyznaczone do zbiorki odpadów oznaczone są specjalnymi plakatami.
Każdy klient, który chciałby wyrzucić zużyte kartidże, powinien zostawić je w Punkcie Obsługi Klienta. Następnie pracownik sieci Carrefour umieszcza tonery w pojemniku, który znajduje się na terenie magazynu sklepu. Każdy toner oddany do sieci Carrefour Polska to 1,5 zł. Zebrane pieniądze przekazywane są na potrzeby akcji podejmowanych przez UNICEF.
Carrefour, jako firma dbająca o środowisko naturalne, nawiązała współpracę z firmą Eco Mind, która ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w utylizacji i recyklingu odpadów. Zebrane do pojemników kartridże nie trafiają na wysypiska. Proces ich selekcji przeprowadzany jest na terenie firmy Eco Mind we Wrocławiu. Zebrane tonery są ważone, sporządzana jest odpowiednia dokumentacja, a następnie dochodzi do utylizacji odpadów.
tagi: carrefour ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...