Lody impulsowe marki Grycan – Lody od pokoleń w kubeczkach 125 ml z dołączoną łyżeczką będą dostępne w sprzedaży detalicznej od kwietnia 2016 roku. Nową linię stanowią trzy najbardziej lubiane przez Polaków smaki – waniliowy, truskawkowy i czekoladowy.
- Cieszymy się, że z każdym rokiem konsumenci coraz lepiej oceniają nasze lody i markę Grycan, co potwierdzają nasze bardzo dobre wyniki zeszłego roku oraz uzyskanie pozycji lidera rynku lodów familijnych. To zachęciło nas do zrobienia kolejnego kroku w rozwoju marki Grycan – Lody od pokoleń. Dzięki jakości, którą od wielu lat stawiamy na pierwszym miejscu i którą poświadczamy sygnując lody swoim nazwiskiem mamy przekonanie, że lody impulsowe Grycan, podobnie jak inne nasze produkty, zostaną dobrze przyjęte przez konsumentów. - mówi Zbigniew Grycan, właściciel marki Grycan – Lody od pokoleń.
Dzięki doskonałej znajomości potrzeb konsumentów oraz skutecznej strategii budowania swojego portfolio w 2015 roku marka Grycan – Lody od pokoleń uzyskała pozycję lidera całego rynku lodów familijnych, a jej wartościowe udziały rynkowe wyniosły 15,4%. Produkowane przez Elżbietę i Zbigniewa Grycanów lody dostępne są we wszystkich formatach sklepów rynku detalicznego – od wielkopowierzchniowych, przez dyskonty, aż po sklepy osiedlowe. Według badań AC Nielsen – w hipermarketach oraz supermarketach – marka Grycan – Lody od pokoleń zajmuje pozycję lidera pod względem wartościowych udziałów rynkowych w kategorii lodów familijnych.
W historii marki Grycan – Lody od pokoleń powstało już 100 smaków lodów. Obecnie w ofercie ciągłej i sezonowej znajduje się ponad 60 smaków, wśród których dostępne są:
- lody tradycyjne, tworzone na bazie śmietanki kremówki i żółtek jaj, z dodatkiem siekanej czekolady czy ręcznie krojonych bakalii,
- lody jogurtowe powstające ze świeżego jogurtu naturalnego,
- sorbety przygotowywane z ręcznie obieranych i krojonych owoców, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.