Nowa komunikacja skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25+, mieszkanek dużych miast, o wykształceniu co najmniej średnim i dochodach powyżej średniej krajowej. Kampania jest z założenia mniej tradycyjna i nastawiona na całoroczne wsparcie marki.
„Chcemy być bardziej na co dzień, niż od święta" - mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager Bakalland. - „Świat Bakallandu jest pełen kolorów, optymizmu oraz intensywności smaku i doznań. Produkty Bakalland można chrupać codziennie, w każdej wolnej chwili, sprawiając sobie naturalną przyjemność" - podkreśla.
Oprócz zaplanowanych, całorocznych emisji w prasie konsumenckiej i branżowej, promocję nowego wizerunku Bakallandu marketer postanowił wesprzeć kampanią telewizyjną w postaci spotów sponsorskich. Została ona zaplanowana na październik i listopad 2008 pod roboczym tytułem „Zajrzyj do paczki". Obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVN, Polsat oraz stacje tematyczne TVN (TVN Style). Spoty sponsorskie o długości 8 i 7 sekund, będą emitowane przy premierach serialu „Gotowe na wszystko" (Polsat), czwartkowego pasma filmowego TVN, pasma kostiumowego TVN Style. Łącznie przewidzianych zostało ponad 200 emisji. Przez miesiąc w kwietniu 2009 Bakalland będzie obecny również przy porannym przeglądzie prasy w TVN24.
W kwietniu 2009 kampania „Zajrzyj do paczki" obejmie również citylighty umiejscowione w największych miastach (ponad 550 nośników zlokalizowanych w punktach zainteresowania kobiet tj. centrach handlowych, kinach, restauracjach, kawiarniach, klubach fitness i siłowniach, salonach kosmetycznych).
Kolejnym działaniem przybliżającym nowy, wprowadzany na rynek, asortyment będzie sampling w 8 największych miastach Polski. Próbki produktów będą dołączone do jednego z ogólnopolskich dzienników.
Za kreację kampanii, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja ZenithOptimedia, za komunikację marki odpowiada agencja Ad Works.
tagi: bakalland ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...