Nieskategoryzowane

Zajrzyj do nowej paczki Bakalland i spraw sobie przyjemność!

Czwartek, 13 listopada 2008
Firma Bakalland S.A., bakaliowy lider na polskim rynku, odświeża i odmładza swój wizerunek. Relaunch dotyczy logotypu oraz opakowań marki Bakalland. Na rynek  będą również wprowadzone zupełnie nowe kategorie produktowe.

Nowa komunikacja skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25+, mieszkanek dużych miast, o wykształceniu co najmniej średnim i dochodach powyżej średniej krajowej. Kampania jest z założenia mniej tradycyjna i nastawiona na całoroczne wsparcie marki.

 

„Chcemy być bardziej na co dzień, niż od święta" - mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager Bakalland. - „Świat Bakallandu jest pełen kolorów, optymizmu oraz intensywności smaku i doznań. Produkty Bakalland można  chrupać codziennie, w każdej wolnej chwili, sprawiając sobie naturalną przyjemność" - podkreśla.

Oprócz zaplanowanych, całorocznych emisji w prasie konsumenckiej i branżowej, promocję nowego wizerunku Bakallandu marketer postanowił wesprzeć kampanią telewizyjną w postaci spotów sponsorskich. Została ona zaplanowana na październik i listopad 2008 pod roboczym tytułem „Zajrzyj do paczki".  Obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVN, Polsat oraz stacje tematyczne TVN (TVN Style). Spoty sponsorskie o długości 8 i 7 sekund, będą emitowane przy premierach serialu „Gotowe na wszystko" (Polsat), czwartkowego pasma filmowego TVN, pasma kostiumowego TVN Style. Łącznie przewidzianych zostało ponad 200 emisji. Przez miesiąc w kwietniu 2009 Bakalland będzie obecny również przy  porannym przeglądzie prasy w TVN24.

 

W kwietniu 2009 kampania „Zajrzyj do paczki" obejmie również citylighty umiejscowione w największych miastach (ponad 550 nośników zlokalizowanych w punktach zainteresowania kobiet tj. centrach handlowych, kinach, restauracjach, kawiarniach, klubach fitness i siłowniach, salonach kosmetycznych).

 

Kolejnym działaniem przybliżającym nowy, wprowadzany na rynek, asortyment będzie sampling w 8 największych miastach Polski. Próbki produktów będą dołączone do jednego z ogólnopolskich dzienników.

 

Za kreację kampanii, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja ZenithOptimedia, za komunikację marki odpowiada agencja Ad Works.

tagi: bakalland ,