Nowości

Big-Active z nowością na rynku herbat czarnych

Piątek, 04 marca 2016
Big-Active, lider rynków herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych wypływa na szerokie wody, rozszerzając portfolio o herbaty czarne. Nowość trafi na półki sklepowe jeszcze w marcu br. Wejście marki w ten segment rynku podyktowane jest dynamicznymi planami ekspansji oraz rozszerzeniem grupy docelowej konsumentów.
Big-Active z rozmachem wchodzi w 2016 rok, prezentując nową linię produktową herbat czarnych oraz Earl Grey. To najwyższej jakości czarna herbata uprawiana, suszona oraz pakowana w królestwie kamelii – Cejlonie. Nowa propozycja będzie dostępna w pięciu wariantach: herbaty liściastej 100 g, ekspresowych 25, 50 i 100 torebek, a także Earl-Grey pakowanej po 25 torebek. Znakiem rozpoznawczym Big-Active Pure Ceylon jest naturalny, głęboki smak, ukryty w dużych listkach herbacianych – bez jakichkolwiek sztucznych aromatów.

– Jako niekwestionowany lider rynku herbat zielonych, funkcjonalnych i czerwonych, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej kategorii produktów. Widzimy szerokie perspektywy rozwoju w segmencie klasycznych herbat czarnych. Konsumenci poszukują produktów wysokiej jakości, sięgając po te o naturalnym, głębokim smaku – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active. – Wśród konsumentów obserwujemy również coraz częstsze tendencje do weryfikowania składu herbat oraz unikania zbędnych dodatków. Wprowadzenie herbaty Big-Active Pure Ceylon poprzedziły szerokie badania rynku, w tym badania konsumenckie. Jak z nich wynika propozycja opakowań nowych herbat spotkała się pozytywną decyzją zakupową ponad 80 proc. respondentów. Naszym celem jest zapewnianie konsumentom rozwiązań, których oczekują. Dzięki temu nieprzerwanie umacniamy pozycję marki Big-Active, a także napędzamy rozwój rynku herbat w Polsce – dodaje Krzysztof Beling.– dodaje Krzysztof Beling.

Big-Active Pure Ceylon będzie dostępna w sprzedaży już od 11 marca 2016 r.


tagi: Big-Active , herbata czarna ,