Kampania edukacyjna „Zawsze świeże" to kolejna z szeregu inicjatyw edukacyjnych i prospołecznych firmy PAMSO - producenta wędlin z Pabianic, który chętnie angażuje się we wszelkie działania na rzecz lokalnej społeczności i ekologii.
W ostatnim czasie przedsiębiorstwo wprowadziło do swoich sklepów torby ekologiczne w miejsce foliowych, a także zainspirowało regionalną akcję sadzenia drzewek na łódzkich osiedlach. Teraz realizuje kolejny nowatorski pomysł - od 13 października do 31 grudnia w sklepach firmowych PAMSO wszyscy zainteresowani klienci otrzymają kolorowe wydanie poradnika „Zawsze Świeże", przygotowanego w ramach kampanii o tej samej nazwie. Na stronie internetowej dostępna będzie jego wersja elektroniczna. W poradniku, opracowanym przez ekspertów z PAMSO, zebrano wiele cennych porad i informacji dotyczących zakupu i przechowywania żywności, w szczególności mięsa i wędlin, które pozostawiane w niewłaściwych warunkach łatwo ulegają zepsuciu. Dodatkowo dla klientów przewidziano prezenty w postaci specjalnych magnesów na lodówkę z logo kampanii.
O nowym przedsięwzięciu opowiada Kierownik Działu Marketingu pabianickich zakładów - Monika Adamus. Pomysł na stworzenie poradnika pojawił się w czasie wakacji. Żywność, szczególnie ta wymagająca określonego przechowywania, narażona jest na działanie wysokich temperatur. Nie wystarczy sprawdzić daty ważności czy zapytać o pochodzenie produktu. Równie ważne jest odpowiednie zabezpieczenie kupionych towarów w drodze do domu oraz znajomość zasad ich właściwego chłodzenia i mrożenia.
W poradniku dla klientów robiących zakupy w sklepach firmowych PAMSO znajdziemy zatem porady specjalistów. Jak zamrażać i rozmrażać mięso? Które produkty najlepiej nadają się do smażenia czy pieczenia? Dowiemy się nawet, jakie wino powinniśmy podać do wybranego gatunku mięsa. Niespotykaną ciekawostką zapewne okaże się materiał o doborze najodpowiedniejszego rodzaju mięsa do grupy krwi oraz fragment tekstu o podziale półtuszy wieprzowej i wołowej - nie wszyscy młodzi państwo domu znają się na produktach mięsnych tak dobrze jak ich babcie i dziadkowie. Po lekturze poradnika każdy czytelnik będzie wiedział, co można przygotować z ligawy i skąd pochodzi mussaka. Wszystkich amatorów najwyższej jakości mięs i wędlin spragnionych wiedzy o bezpiecznych sposobach przechowywania i przyrządzania żywności zapraszamy do sklepów firmowych.
Patronat medialny nad kampanią edukacyjną „Zawsze Świeże" objęli: Dziennik Łódzki, Hurt&Detal i Handel Nowoczesny.
tagi: Pamso , Kampania , Zawsze Świerze ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...