23 września br. w Wiesbaden komisja konkursowa, składająca się z najwyższej klasy ekspertów wyłoniła zwycięzców Water Innovation Award. Jupik Aqua był jedynym polskim produktem, który zwyciężył w tym prestiżowym konkursie, pokonując w nim duże międzynarodowe marki.
Jury dostrzegło również innowacyjność produktu Jupik Aqua w etykietach typu sleeve z postaciami znanymi ze świata Jupika, i nagrodziło markę trzecim miejscem w kategorii Najlepsza Etykieta.
W jury piątej edycji konkursu, organizowanej przez Zenith International Publishing Ltd. zasiadły takie autorytety jak np. Caroline Herbst - reprezentantka międzynarodowej grupy Krones, oferującej specjalistyczne rozwiązania systemowe dla przemysłu spożywczego i napojowego; Felicity Shakespeare - przedstawicielka jednego z największych producentów smaków oraz aromatów Givaudan, czy Romeo Corvaglia - założyciel firmy produkującej zaawansowane zamknięcia do butelek.
„Cieszymy się, że oryginalność i nowatorstwo naszego produktu zostały docenione nie tylko przez polskich, ale również przez międzynarodowych specjalistów. Jupik Aqua swój sukces zawdzięcza niepowtarzalnym walorom smakowym i prekursorskiemu opakowaniu. Jest to pierwsza na polskim rynku woda smakowa marki dziecięcej. Dzięki brakowi słodzików i bardzo niskiej kaloryczności, stała się doskonałą odpowiedzią na potrzeby rynku. Pomysłowy korek z membraną, zapobiegający wyciekaniu wody oraz nowoczesna, kolorowa etykieta podkreślają innowacyjność produktu i co najważniejsze, przypadły do gustu zarównodzieciom jak i ich rodzicom" - mówi Ewa Pachorenko, Junior Brand Manager w Hoop Polska Sp. z o.o.. - „Jesteśmy dumni z tej nagrody i czujemy się zaszczyceni, będąc w gronie tak znakomitych laureatów".
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...