Carrefour Polska wraz z Nestle zorganizował kampanię „Jedz smacznie i zdrowo", której celem było uświadomienie konsumentom jak ważną rolę w stylu życia spełnia odpowiednia dieta.
W 50 hipermarketach Carrefour przez dwa tygodnie w specjalnych punktach konsultacyjnych dyżur pełnili specjaliści żywieniowi, którzy udzielali porad dotyczących zdrowego odżywania oraz układali odpowiednią dietę dopasowaną do płci, trybu życia i aktywności fizycznej.
„Jedz smacznie i zdrowo" to nie jedyna kampania Carrefour promująca zdrowy tryb życia.
W 2007 roku klienci sklepów Carrefour w Warszawie i Krakowie mieli okazję po raz pierwszy uczestniczyć w akcji Dni Zdrowego Odżywiania. W jej trakcie specjaliści z Instytutu Żywności i Żywienia odpowiadali na indywidualne pytania klientów i służyli im swoją fachową wiedzą przy układaniu racjonalnej diety odchudzającej. Przy pomocy specjalnego programu komputerowego konsultantki dokładnie analizowały jadłospis klienta i na tej podstawie udzielały mu konkretnych porad oraz układały indywidualne diety.
Oprócz indywidualnych porad żywieniowych klienci skorzystali także z materiałów przygotowanych przez grupę Carrefour Polska wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia, między innymi z przewodnika dla klientów „Co warto wiedzieć o żywieniu". Opisano w nim zasady racjonalnego żywienia zobrazowane w formie Piramidy Zdrowego Żywienia; klienci znajdą tam również zalecenia dotyczące praktyk kulinarnych oraz przechowywania żywności. Jednak współczesnemu konsumentowi potrzebna jest również wiedza na temat samych produktów i ich składu, dlatego Carrefour opracował również ulotkę informacyjna „Jak czytać etykiety produktów żywnościowych". Akcja Carrefour cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów, dlatego planowane jest zorganizowanie Dni Zdrowego Odżywania także w innych miastach w Polsce.
Carrefour promuje zdrowy styl życia również poprzez oferowanie klientom produktów
ze Znakiem Jakości Carrefour, certyfikowaną żywność ekologiczną, czy też zachęcanie do aktywności fizycznej poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych, takich jak Półmaraton Warszawski.
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...