Wśród inicjatorów znajdują się producenci wód mineralnych a wspólnym mianownikiem jest miejsce pochodzenia wody - Uzdrowisko, znane i cenione ze swoich walorów leczniczych.
Marka „Polskie Wody uzdrowiskowe" została przedstawiona po raz pierwszy podczas XVII Kongresu Uzdrowisk Polskich w Kudowie-Zdroju w dniach 30-31.05.2008r. Celem producentów: Buskowianki, Celestynki, Kryniczanki, Staropolanki, Krystynki, Połczynianki, Wienieckiej Zdrój, Hetmańskiej oraz Wysowianki jest promowanie regularnego picia wód, a także edukowanie jak należy dobierać optymalnie wody mineralne do indywidualnych potrzeb organizmu.
Wejściu marki Polskie Wody Uzdrowiskowe na rynek towarzyszy uruchomienie strony internetowej http://www.wodyuzdrowiskowe.pl/, oraz rozpoczęcie interaktywnego konkursu wakacyjnego dla konsumentów. Markę będą wspierać działania PR oraz materiały POS.
Celem wspólnej inicjatywy jest promowanie zdrowego stylu życia, regularnego picia wody mineralnej, promowanie wód pochodzących z uzdrowisk, edukowanie o walorach leczniczych poszczególnych wód.
Więcej informacji: www.wodyuzdrowiskowe.pl lub Biuro Informacji- e-mail: biuro@wodyuzdrowiskowe.pl.
tagi: Polskie wody uzdrowiskowe ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...