Wśród inicjatorów znajdują się producenci wód mineralnych a wspólnym mianownikiem jest miejsce pochodzenia wody - Uzdrowisko, znane i cenione ze swoich walorów leczniczych.
Marka „Polskie Wody uzdrowiskowe" została przedstawiona po raz pierwszy podczas XVII Kongresu Uzdrowisk Polskich w Kudowie-Zdroju w dniach 30-31.05.2008r. Celem producentów: Buskowianki, Celestynki, Kryniczanki, Staropolanki, Krystynki, Połczynianki, Wienieckiej Zdrój, Hetmańskiej oraz Wysowianki jest promowanie regularnego picia wód, a także edukowanie jak należy dobierać optymalnie wody mineralne do indywidualnych potrzeb organizmu.
Wejściu marki Polskie Wody Uzdrowiskowe na rynek towarzyszy uruchomienie strony internetowej http://www.wodyuzdrowiskowe.pl/, oraz rozpoczęcie interaktywnego konkursu wakacyjnego dla konsumentów. Markę będą wspierać działania PR oraz materiały POS.
Celem wspólnej inicjatywy jest promowanie zdrowego stylu życia, regularnego picia wody mineralnej, promowanie wód pochodzących z uzdrowisk, edukowanie o walorach leczniczych poszczególnych wód.
Więcej informacji: www.wodyuzdrowiskowe.pl lub Biuro Informacji- e-mail: biuro@wodyuzdrowiskowe.pl.
tagi: Polskie wody uzdrowiskowe ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...