Wśród inicjatorów znajdują się producenci wód mineralnych a wspólnym mianownikiem jest miejsce pochodzenia wody - Uzdrowisko, znane i cenione ze swoich walorów leczniczych.
Marka „Polskie Wody uzdrowiskowe" została przedstawiona po raz pierwszy podczas XVII Kongresu Uzdrowisk Polskich w Kudowie-Zdroju w dniach 30-31.05.2008r. Celem producentów: Buskowianki, Celestynki, Kryniczanki, Staropolanki, Krystynki, Połczynianki, Wienieckiej Zdrój, Hetmańskiej oraz Wysowianki jest promowanie regularnego picia wód, a także edukowanie jak należy dobierać optymalnie wody mineralne do indywidualnych potrzeb organizmu.
Wejściu marki Polskie Wody Uzdrowiskowe na rynek towarzyszy uruchomienie strony internetowej http://www.wodyuzdrowiskowe.pl/, oraz rozpoczęcie interaktywnego konkursu wakacyjnego dla konsumentów. Markę będą wspierać działania PR oraz materiały POS.
Celem wspólnej inicjatywy jest promowanie zdrowego stylu życia, regularnego picia wody mineralnej, promowanie wód pochodzących z uzdrowisk, edukowanie o walorach leczniczych poszczególnych wód.
Więcej informacji: www.wodyuzdrowiskowe.pl lub Biuro Informacji- e-mail: biuro@wodyuzdrowiskowe.pl.
tagi: Polskie wody uzdrowiskowe ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...