Jupik Aqua, produkowana przez Hoop Polska Sp. z o.o., jest finalistką konkursu w dwóch kategoriach: Najlepszy Koncept dla Dzieci oraz Najlepsza Etykieta. Teraz walczy o zwycięstwo z międzynarodowymi markami uznanych producentów.
Kolejna, piąta już, edycja konkursu, organizowanego przez Zenith International Publishing Ltd., wyłoni najbardziej innowacyjne marki na rynku wód. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23 września br. na 5. Światowym Kongresie Wód Butelkowanych w Wiesbaden (Niemcy).
Zdecydowaliśmy się wziąć udział w tym prestiżowym konkursie, ponieważ Jupik Aqua jest produktem innowacyjnym na wielu płaszczyznach. Nowoczesne zamknięcie z membraną zapobiegającą wyciekaniu wody gdy butelka jest odwrócona do góry dnem, oryginalny kształt butelki i atrakcyjna etykieta typu sleeve to nie jedyne cechy, które świadczą o wyjątkowości tego produktu. Jupik Aqua - pierwsza na rynku woda smakowa pod marką dziecięcą, może poszczycić się również najniższą zawartością cukru i brakiem słodzików. Niska kaloryczność Jupik Aqua (15 kcal na 100ml) jest naszą odpowiedzią na rodzącą się również w Polsce politykę walki z otyłością u dzieci - mówi Ewa Pachorenko, Junior Brand Manager - wierzymy, że jury doceni nasz produkt - tak jak docenili go już nasi konsumenci.
Więcej informacji o konkursie Water Innovation Awards: http://www.foodbev.com/awards/home.htm
tagi: Jupik ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...