Nowości

OCTIM - nowy wizerunek, ten sam tradycyjny smak

Czwartek, 28 stycznia 2016
Firma OCTIM zakończyła właśnie proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów – octów i musztard. To pierwszy etap zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy.
Producent octów, musztard i ketchupów z Olsztynka działa na rynku od 1965 r. Odświeżenie logo oraz wprowadzenie nowych etykiet produktów związane jest z rozwojem firmy oraz dynamiczną rozbudową sieci dystrybucji.

Opracowanie nowego wizerunku marki Octim powierzono agencji brandingowej Brandy Design, która jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in. Effie Awards, która to rzadko trafia do dizajnerów. Agencja w swoich projektach zawsze dąży do podkreślenia indywidualnego charakteru marki poprzez przemyślane wzornictwo, co wpisuje się w założenia marki OCTIM. Odświeżony wizerunek firmy ma podkreślać tradycyjny proces produkcji z wykorzystaniem receptur przekazywanych na Warmii i Mazurach od pokoleń oraz najwyższą jakość produktów.

Działania wizerunkowe to efekt zmian w handlu spółki OCTIM, które są wdrażane od 2015 r. W celu intensyfikacji działań w mediach pod koniec minionego roku nawiązano współpracę z agencją public relations, Wordsmith PR z Olsztyna, natomiast o rozwój innowacji i nowych produktów zadba dział badań i rozwoju.


OCTIM – Wytwórnia Octów i Musztardy działa na rynku od 1965 r. Obecnie w ofercie firmy znajduje się ponad 40 produktów, które trafiają w gusta różnorodnych klientów. Do procesu produkcji w OCTIM trafiają tylko najlepsze zbiory, które muszą spełniać szczegółowe wymagania jakościowe. Wyselekcjonowana gorczyca to podstawa przygotowania każdej musztardy OCTIM, a ocet jabłkowy produkowany jest wyłącznie z polskich jabłek. Dlatego wyroby firmy doceniane są również przez ekspertów branży kulinarnej. W 2015 roku musztarda sarepska i ocet jabłkowy OCTIM otrzymały prestiżową nagrodę Superior Taste Award Międzynarodowego Instytutu Smaku i Jakości  ITQI. Wyróżnienie to jest przyznawane na podstawie przeprowadzonego ślepego testu przez szefów i sommelierów, którzy są opiniotwórczymi liderami w dziedzinie smaku. Dodatkowo OCTIM regularnie od 5 lat jest laureatem rankingu Gazele Biznesu oraz laureatem licznych konkursów regionalnych.



tagi: Octim , ocet , musztarda , rebranding ,