Głównym celem kampanii „Jedz smacznie i zdrowo" jest uświadomienie konsumentom, jak duże znaczenie dla zdrowia oraz dobrego samopoczucia każdego człowieka ma odpowiednio zróżnicowana dieta. Doradcy żywieniowi Nestlé pokazują, że prawidłowe odżywianie może być i smaczne, i łatwe.
W ramach Akcji w hipermarketach sieci Carrefour na terenie całego kraju będą rozstawione stoiska konsultacyjne, przy których doradcy żywieniowi udzielą porad dotyczących komponowania prawidłowej diety, a także kształtowania odpowiednich nawyków żywieniowych. Dla każdej zainteresowanej osoby doradcy przygotują indywidualnie skomponowane, 7-dniowe menu (na podstawie indywidualnego wywiadu żywieniowego uwzględniającego np. płeć, wskaźnik BMI, aktywność fizyczną oraz - uwaga! - preferencje smakowe danej osoby).
Dodatkowo na stoisku będą prowadzone degustacje wybranych produktów (dostosowane do odpowiedniej pory dnia - produkty przeznaczone na śniadanie, przekąski, obiad oraz kolację).
W akcji biorą udział następujące marki z portfolio firmy Nestlé: WINIARY, NESCAFÉ, lody, słodycze i płatki śniadaniowe NESTLÉ oraz woda mineralna NAŁĘCZOWIANKA. Kampania będzie poszerzona o specjalną akcję edukacyjną dla rodziców dotyczącą komponowania codziennej diety dziecka (w menu będą zawarte produkty dla niemowląt i małych dzieci marek NESTLÉ i GERBER). W akcji wezmą również udział produkty dla psów i kotów Nestlé PURINA, których składniki dostosowane są do potrzeb żywieniowych naszych czworonożnych przyjaciół.
Za przygotowanie konceptu oraz organizację Akcji w hipermarketach odpowiada agencja Ogilvy One, natomiast strona internetowa kampanii to dzieło agencji Internet Designers z Wrocławia. Akcja będzie wspierana w lokalnych rozgłośniach radiowych oraz radiowęźle Carrefour. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.
Druga edycja Akcji „Jedz smacznie i zdrowo" potrwa od 17 do 28 września br.
tagi: Nestle , Kampania , Jedz smacznie i zdrowo ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...