W zakończonej promocji konsumenckiej zwycięzcami mogły zostać te osoby, które w okresie od 15 czerwca do 17 sierpnia 2008 zakupiły promocyjny produkt Jurajska i wysłały sms'a z kodem znajdującym się na wewnętrznej stronie zakrętki. Loterię promocyjną wspierała reklama w prasie kobiecej Claudia, Naj, Gala, Rodzice, Moje Gotowanie oraz w magazynach Focus i National Geographic. Równocześnie prowadzone były działania informujące w Internecie oraz akcje mailingowe. Dodatkowo punkty sprzedaży były wyposażone w plakaty i materiały POS.
Loteria cieszyła się dużym zainteresowaniem konsumentów między innymi dzięki prostej formie zgłoszenia w postaci sms-a oraz udanej współpracy z czasopismem Claudia.
tagi: Jurajska , Loteria Jurajska ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...