W zakończonej promocji konsumenckiej zwycięzcami mogły zostać te osoby, które w okresie od 15 czerwca do 17 sierpnia 2008 zakupiły promocyjny produkt Jurajska i wysłały sms'a z kodem znajdującym się na wewnętrznej stronie zakrętki. Loterię promocyjną wspierała reklama w prasie kobiecej Claudia, Naj, Gala, Rodzice, Moje Gotowanie oraz w magazynach Focus i National Geographic. Równocześnie prowadzone były działania informujące w Internecie oraz akcje mailingowe. Dodatkowo punkty sprzedaży były wyposażone w plakaty i materiały POS.
Loteria cieszyła się dużym zainteresowaniem konsumentów między innymi dzięki prostej formie zgłoszenia w postaci sms-a oraz udanej współpracy z czasopismem Claudia.
tagi: Jurajska , Loteria Jurajska ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...