Stoisko Makro w Salonie Gastronomii (pawilon 9) zaprasza klientów sektora HoReCa oraz wszystkie osoby zainteresowane sztuką kulinarną. Szczegółowy program obejmuje takie atrakcje jak pokazy szefów kuchni, degustacje i prezentacje renomowanego sprzętu gastronomicznego. Specjaliści kuchni Makro Centrum HoReCa zaprezentują na żywo kunszt kulinarny. Równocześnie będą się odbywały wywiady z ekspertami kulinarnymi - m.in. z nagrodzonym Oskarem Kulinarnym 2007 Grzegorzem Kazubskim, szefem Makro Centrum HoReCa . Goście będą mogli także obejrzeć piwniczkę win oraz zasiąść w barku kawowym, w którym bariści zaserwują im aromatyczną kawę RIOBA - nowość w ofercie Makro.
Na stoisku 8A w Salonie Wyposażenienia Sklepów eksperci Makro prezentują kompleksowy „Program Doradztwa dla Handlu Detalicznego", który bazuje na koncepcji Wygodnego Sklepu. Specjalnie dla gości targów Wygodny Sklep z pełnym wyposażeniem i asortymentem został wbudowany w stoisko Makro. Każdy chętny będzie mógł go zwiedzić i zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami w handlu detalicznym. Dla klientów Makro odwiedzających tę ekspozycję firma przygotowała atrakcyjne rabaty na produkty oraz profesjonalne wyposażenie.
Makro Cash & Carry prezentuje na Targach Polagra-Food 2008 także Makro Świat Prezentów - ofertę dla firm zawierającą rozwiązania w zakresie produkcji i dystrybucji zestawów okazjonalnych dla firm.
- Dokładając wszelkich starań aby być najlepszych partnerem w biznesie dla naszych klientów, traktujemy udział w tegorocznych targach jako okazję do osobistego spotkania z klientami i zaprezentowania naszej szerokiej oferty produktowej oraz profesjonalnych rozwiązań biznesowych - mówi Uwe Hölzer, prezes zarządu Makro Cash & Carry Polska.
tagi: Makro Cash & Carry ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...