Wiodącym medium kampanii jest telewizja, 30' spoty będą emitowane do końca listopada we wszystkich ogólnopolskich stacjach (TVP, TVN, Polsat) w czasach o wysokiej oglądalności -. popularne seriale, programy rozrywkowe i informacyjne. Wyróznikie Hit: z polską adaptacją tekstu
Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Czas trwania kampanii - 10 tygodni. Długość spotu - 30'.
tagi: Irving Tea , Kampania ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...