Karierę zawodową rozpoczynał w hotelu Bristol, gdzie początkowo pracował jako barman, stamtąd trafił właśnie do siedleckiego Polmosu, gdzie piastował stanowisko ambasadora marki Chopin, a następnie - brand managera marek Chopin i Belvedere w Millennium Brands Polska - Polmos Żyrardów.
W 2006 r. rozpoczął pracę w Diageo Polska, gdzie zajmował stanowisko kierownika sprzedaży marek luksusowych. Był osobą odpowiedzialną za wprowadzenie na rynek Smirnoff Black Vodka, które okazało się wielkim sukcesem.
Przemek Matuszewski ma na swoim koncie wiele wygranych w konkursach i zawodach barmańskich, jest również członkiem International Forum Liquers and Bar Academy w Bordeaux.
Ma 31 lat, w czasie wolnym lubi podróżować, uprawiać sporty. Z każdej podróży przywozi nowinki gastronomiczno-alkoholowe. Interesuje go historia świata.
tagi: polmos siedlce ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...