Karierę zawodową rozpoczynał w hotelu Bristol, gdzie początkowo pracował jako barman, stamtąd trafił właśnie do siedleckiego Polmosu, gdzie piastował stanowisko ambasadora marki Chopin, a następnie - brand managera marek Chopin i Belvedere w Millennium Brands Polska - Polmos Żyrardów.
W 2006 r. rozpoczął pracę w Diageo Polska, gdzie zajmował stanowisko kierownika sprzedaży marek luksusowych. Był osobą odpowiedzialną za wprowadzenie na rynek Smirnoff Black Vodka, które okazało się wielkim sukcesem.
Przemek Matuszewski ma na swoim koncie wiele wygranych w konkursach i zawodach barmańskich, jest również członkiem International Forum Liquers and Bar Academy w Bordeaux.
Ma 31 lat, w czasie wolnym lubi podróżować, uprawiać sporty. Z każdej podróży przywozi nowinki gastronomiczno-alkoholowe. Interesuje go historia świata.
tagi: polmos siedlce ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...