Konkurs, organizowany przez Urząd Miejski w Pabianicach, odbył się w tym roku po raz pierwszy. Ogłoszony wiosną wzbudził zainteresowanie lokalnych producentów. „Cieszymy się, że wyroby PAMSO zdobywają uznanie zarówno wśród konsumentów, jak i wśród jury konkursów. Poświęcamy dużo czasu na udoskonalanie naszych produktów. Ta nagroda jest dla nas informacją, iż zmierzamy w dobrym kierunku" - mówi Kierownik Działu Marketingu PAMSO, Monika Adamus.
To nie pierwsze wyróżnienie zdobyte przez Szynkę Chrobry. W 2000 roku w jesiennej edycji ogólnopolskiego konkursu organizowanym przez Instytut Przemysłu Mięsnego i Tłuszczowego w Warszawie nagrodzono ją tytułem „Produkt Najwyższej Jakości". Już wtedy zauważono jej ponadprzeciętne walory.
Utytułowany „Pabianickim Produktem Roku" wyrób Pamso łączy smak tradycji i nowoczesności. Jest to wyborna, długodojrzewająca wędzona szynka wieprzowa, przygotowana według staropolskich receptur. Swój szlachetny smak i wyjątkowy aromat zawdzięcza długiemu leżakowaniu w soli i specjalnie dobranych przyprawach, które - działając jak naturalne konserwanty - pozwalają przechowywać ją przez długi czas nawet bez zachowania warunków chłodniczych.
Tak przygotowana Szynka Chrobry dorównuje smakiem znanemu na całym świecie włoskiemu prosciutto czy hiszpańskiej jamo serrano i należy nie tylko do najsmaczniejszych, ale i najzdrowszych przetworów mięsnych, ma bowiem mniej tłuszczu i jest bogatym źródłem białka. Wysoka zawartość tego ostatniego wynika z faktu, że 100 gramów szynki powstaje ze 113 gramów surowca - 13 g to naturalny ubytek wody.
Wyśmienita w roli przystawki czy bardziej tradycyjnie - podana do śniadania ze świeżym pieczywem i chrzanem, Szynka Chrobry doskonale nadają się również jako dodatek do głównych dań obiadowych. Najlepiej smakuje pokrojona w cienkie plasterki, podana z dodatkiem owoców, warzyw i delikatnych serów pleśniowych.
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...