Nieskategoryzowane

Wirtualna podróż z http://www.jojo.pl/

Środa, 01 października 2008
Ruszyła nowa strona internetowa JOJO ( http://www.jojo.pl/ ), na której młody internauta może m.in. wyhodować własnego zwierzaka, stworzyć paczkę ze swoimi przyjaciółmi, a przy tym dowiedzieć się ciekawych informacji z różnych dziedzin. 22 września na serwisie rozpocznie się konkurs „W 60 dni dookoła świata", który umożliwi wirtualne podróże po dalekich krajach z cennymi nagrodami do wygrania.

Nowa strona internetowa JOJO łączy w sobie dwie zalety - nie tylko bawi, ale i edukuje. Została stworzona na zasadach portalu, dzięki czemu zawiera o wiele więcej możliwości niż standardowa strona tematyczna bądź produktowa. Dzięki różnorodnym funkcjom, każdy młody internauta znajdzie w niej coś dla siebie. Zaopiekuje się internetowym czworonogiem, ulepszy wirtualną komórkę czy stworzy paczkę swoich przyjaciół. Ponadto, może zaprojektować postać samego siebie (stworzyć awatara) i za jej pomocą poznawać JOJO świat. Siatkówka, ćwiczenia pamięciowe, JOJO kapela, pływanie czy rzut oszczepem to tylko niektóre z dostępnych, wirtualnych konkurencji.

 

22 września na stronie ruszy unikalny konkurs „W 60 dni dookoła świata". Każdy młody internauta otrzyma wirtualny bilet oraz paszport, z którymi rozpocznie podróż po odległych zakątkach świata. Pierwsze miejsce docelowe to Meksyk, dalej na uczestników czekają Wielka Brytania, Egipt, Australia oraz Chiny. Każdy z krajów będzie dostępny trzy tygodnie, podczas których można poznać ciekawostki z wybranego zakątka oraz zagrać w oferowane gry sprawnościowe. Za aktywny udział w rozgrywkach każdy otrzyma pieczątkę w swoim wirtualnym paszporcie. Dla najmłodszych, którzy odwiedzą co najmniej dwa kraje, wykonają wszystkie cztery dostępne w nich zadania, a następnie przygotują wspomnienia z podróży w formie komiksu (składniki komiksu będą dostępne na stronie), czekają atrakcyjne nagrody m.in. rower, aparaty fotograficzne czy maty do tańczenia.

 

Etap pierwszy konkursu - „Dookoła świata" będzie trwał od 22 września do 23 listopada, natomiast część druga - „Wspomnienia z wakacji" będzie dostępna do 1 grudnia br.

 

Serwis przebudowała i obsługuje agencja Discipline Media Group.

tagi: Jojo , Nestle ,