Złoty medal jest najwyższym trofeum dla wystawianego na targach produktu. Tę prestiżową nagrodę mogą otrzymać wyłącznie produkty o najwyższej jakości i wyjątkowych walorach użytkowych. Kapituła Jury doceniła wartości smakowe produktu, ale ogromne znaczenie miała estetyka i wizerunek opakowania oraz funkcjonalność szklanych opakowań bezzwrotnych.
Naturalna woda mineralna STAROPOLANKA w szklanym opakowaniu bezzwrotnym o pojemności. 0,33 l, jest produktem przeznaczonym głównie na rynek HoReCa (Hotele, Restauracje, Kawiarnie). Dostępna jest sklepach detalicznych i w wielkopowierzchniowych sieciach handlowych.
Jest to kolejny Złoty Medal dla produktów Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich SA w Polanicy-Zdroju. W roku 2007 Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich Sąd Konkursowy pod przewodnictwem prof. zw. dra hab. Władysława Gaworeckiego nagrodził średniozmineralizowaną naturalną wodę mineralną gazowaną STAROPOLANKA w opakowaniu 0,33 l szklanym zwrotnym.
Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych i Gastronomii POLAGRA FOOD to najważniejsze spotkanie branży w Europie Środkowej. Corocznie gromadzi ponad 400 wystawców z 30 krajów. Wydarzenie to już od lat jest identyfikowane jako miejsce prezentacji nowości rynkowych i trendów gospodarczych.
Na powierzchni blisko 11 tys. metrów kwadratowych, goście odwiedzający targi mieli możliwość podziwiania i próbowania przysmaków z każdego zakątka świata oraz poznania oferty maszyn, urządzeń dla gastronomii, a także akcesoriów gastronomicznych i produktów spożywczych dla tego sektora gospodarki.
Tegoroczne Targi odwiedzili m.in. Wicepremier i Minister Gospodarki Waldemar Pawlak, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki a także Ministrowie i Przedstawiciele Ministerstw Rolnictwa Federacji Rosyjskiej, Węgier, Rumunii, Czech, Słowacji , Bułgarii, Ukrainy, Palestyny, Chin.
tagi: Staropolanka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...