Nowo utworzony dział marketingu odpowiada za budowanie polityki komunikacyjnej firmy, strategiczny marketing konsumencki, wsparcie działu sprzedaży w kontaktach z sieciami handlowymi i hurtowniami w zakresie działań promocyjnych oraz koordynację działań operacyjnych. Oprócz kierowania działem, Monika Faliszek zajmuje się także firmowym projektem marketingowym dotyczącym oferty produktowej Globus Polska na rynku krajowym, w ramach którego pełni rolę Project Managera.
Monika Faliszek posiada praktykę w przygotowywaniu analiz biznesowych, zarządzaniu projektami z zakresu doradztwa gospodarczego, doradztwa strategicznego, a także badań marketingowych. Poprzednio zajmowała stanowisko Prezesa Zarządu studenckiej firmy konsultingowej ConQuest Consulting działającej przy Szkole Głównej Handlowej (SGH). Do swoich największych sukcesów zalicza projekt Budowy i Wdrożenia Strategii Marketingowej w firmie Iglotech Sp. jawna oraz pozyskanie wielu nowych partnerów biznesowych m.in. poprzez silne zaistnienie ConQuest Consulting w mediach. Monika Faliszek ukończyła SGH na kierunku Zarządzanie i Marketing z dodatkową specjalizacją - Zarządzanie Jakością i Zarządzanie Marketingiem w Przedsiębiorstwie. W czasie studiów współpracowała z Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz odbyła praktyki w Roland Berger Strategy Consultants.
W czasie wolnym, Monika Faliszek aktywnie uprawia narciarstwo, żeglarstwo, windsurfing i pływanie. Interesuje się socjologią, kinem, muzyką popularną i teatrem.
tagi: Globus Polska ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...