Nowo utworzony dział marketingu odpowiada za budowanie polityki komunikacyjnej firmy, strategiczny marketing konsumencki, wsparcie działu sprzedaży w kontaktach z sieciami handlowymi i hurtowniami w zakresie działań promocyjnych oraz koordynację działań operacyjnych. Oprócz kierowania działem, Monika Faliszek zajmuje się także firmowym projektem marketingowym dotyczącym oferty produktowej Globus Polska na rynku krajowym, w ramach którego pełni rolę Project Managera.
Monika Faliszek posiada praktykę w przygotowywaniu analiz biznesowych, zarządzaniu projektami z zakresu doradztwa gospodarczego, doradztwa strategicznego, a także badań marketingowych. Poprzednio zajmowała stanowisko Prezesa Zarządu studenckiej firmy konsultingowej ConQuest Consulting działającej przy Szkole Głównej Handlowej (SGH). Do swoich największych sukcesów zalicza projekt Budowy i Wdrożenia Strategii Marketingowej w firmie Iglotech Sp. jawna oraz pozyskanie wielu nowych partnerów biznesowych m.in. poprzez silne zaistnienie ConQuest Consulting w mediach. Monika Faliszek ukończyła SGH na kierunku Zarządzanie i Marketing z dodatkową specjalizacją - Zarządzanie Jakością i Zarządzanie Marketingiem w Przedsiębiorstwie. W czasie studiów współpracowała z Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz odbyła praktyki w Roland Berger Strategy Consultants.
W czasie wolnym, Monika Faliszek aktywnie uprawia narciarstwo, żeglarstwo, windsurfing i pływanie. Interesuje się socjologią, kinem, muzyką popularną i teatrem.
tagi: Globus Polska ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...