Po rebrandingu niezależne loga firm Hoop i Kofola są używane na terenie działania firm, odpowiednio: w Polsce - Hoop, w Republice Czeskiej - Kofola. W ramach re-brandingu zmieniona została również czcionka oraz wzory dokumentów firmowych. W następnych miesiącach będą następować kolejne zmiany identyfikacji koroporacyjnej firmy.
Logo Hoop Polska zbudowane jest z kropli symbolizujących życie, które układają się w serca, a te w listek koniczyny - symbol szczęścia. Nowe firmowe kolory to pomarańczowy i brązowy, symbolizujące przyjaźń, zaufanie i energię.
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...