Po rebrandingu niezależne loga firm Hoop i Kofola są używane na terenie działania firm, odpowiednio: w Polsce - Hoop, w Republice Czeskiej - Kofola. W ramach re-brandingu zmieniona została również czcionka oraz wzory dokumentów firmowych. W następnych miesiącach będą następować kolejne zmiany identyfikacji koroporacyjnej firmy.
Logo Hoop Polska zbudowane jest z kropli symbolizujących życie, które układają się w serca, a te w listek koniczyny - symbol szczęścia. Nowe firmowe kolory to pomarańczowy i brązowy, symbolizujące przyjaźń, zaufanie i energię.
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...