„Otrzymanie nagrody Laur Konsumenta jest dla naszej marki ogromnym wyróżnieniem i podkreśleniem najlepszej jakości i smaku piwa Piast. To także dowód, że zostało ono obdarzone szczególnym uznaniem i zaufaniem konsumentów, bo to oni decydują o jej przyznaniu. Dlatego nagroda sprawiła nam wielką radość. Chcemy wyrazić swoją wdzięczność za tak wyjątkowe wyróżnienie, umieszczając szczególne podziękowania dla konsumentów na etykietach nowych opakowań piwa Piast." - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast w Carlsberg Polska.
Wprowadzenie nowych opakowań wsparte zostało promocją konsumencką Piasta. Wystarczy kupić, w wybranych sklepach regionu Dolnego Śląska, 5 piw marki Piast, aby otrzymać szklankę Piasta z limitowanej edycji, z wygrawerowanym godłem Laur Konsumenta. Promocja trwa od 18 sierpnia br. do wyczerpania zapasów.
Plebiscyt Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki organizowany przez grupę Media Partner we współpracy z niezależnym Instytutem Gallupa. W ramach plebiscytu prowadzone są badania konsumenckie mające na celu określenie powszechnej popularności produktu, emocjonalne przywiązanie konsumenta do marki. Wyniki badań pozwalają określić m.in. poziom lojalności wobec marki, wskazać produkty najczęściej wybierane przez konsumentów, pozytywnie przez nich oceniane i co bardzo ważne - rekomendowane innym osobom.
tagi: Piast ,
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...