Nowa odsłona Vegety w nowych kulinarnych opowieściach!
Wtorek, 01 grudnia 2015
Vegeta, marka znana Polakom od ponad czterdziestu lat, zmienia swój wizerunek. Od teraz tę popularną, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem przyprawę, można kupić w odświeżonym opakowaniu. Nowa kreacja to odpowiedź marki Vegeta na rosnące wymagania rynku i konsumentów oraz kolejny krok naprzód w procesie doskonalenia marki.
Vegeta jest jednym z flagowych produktów w portfolio firmy Podravka, lidera na rynku przypraw uniwersalnych. Marka jest rozpoznawana przez ponad 93%* Polaków, a jej produkty zajmują wiodące pozycje na rynku przypraw uniwersalnych, stanowiąc synonim gwarancji sukcesu kulinarnego. Stoi za nim gwarancja smaku, wysoka jakość, doświadczenie i zaufanie – atrybuty, które od lat stawiają Vegetę na najlepszej pozycji w porównaniu z konkurencją.
Od października przyprawy Vegeta zostały zaprezentowane w nowej kreacji graficznej. Nowe logo zachowane jest w niebiesko-białej kolorystyce i w dużej mierze nawiązuje do dotychczasowego, bardzo dobrze rozpoznawalnego przez konsumentów znaku. Zmienił się nieznacznie jego kształt, który otrzymał trzeci wymiar, podkreślając nowoczesność i dynamizm marki. Wprowadzeniu nowego logo towarzyszy również zaprezentowanie unowocześnionych opakowań. Wykorzystano w nich efekt „shine-matt” co podkreśla wysoką jakość, zwiększając jednocześnie postrzeganie przyprawy jako produktu premium. Podkreśleniem eksperckości i długoletniego doświadczenia jest natomiast użycie zwrotu: Oryginalna od 1959 roku, wyróżniającego markę Vegeta wśród produktów z kategorii przypraw uniwersalnych.
Jak potwierdzają badania konsumenckie, odświeżone opakowania będą bardziej odpowiadały potrzebom i oczekiwaniom estetycznym konsumentów i równocześnie będą zachowywały i podkreślały najwyższą jakość smaku. Nowe, jednolite i spójne opakowania zwiększą widoczność na półce, pozytywnie wpłyną na preferencje konsumentów i wybór marki Vegeta.
Nowa kreacja została stworzona dla tych, którzy doceniają smak przygotowywanych posiłków z Vegetą, ale również dla wszystkich, dla których kuchnia jest miejscem dla kulinarnej kreatywności. Odświeżona odsłona przyprawy Vegeta to nie tylko nowe opakowanie, ale też wprowadzenie w komunikacji nowych elementów podkreślających energię, kreatywność oraz przyjemność z gotowania. Wsparciem nowej komunikacji jest hasło: i tylko gotuj. Vegeta.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.