Klasyczne piwo w klasycznej formie - Warka w nowej szacie graficznej
Poniedziałek, 23 listopada 2015
Warka - klasyczne piwo zyskuje klasyczną oprawę. Od listopada br. Warka dostępna jest w sprzedaży w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Zmieniona etykieta opowiada piwną historię marki, a srebrny kolor podkreśla jakość i wyróżnia Warkę na tle konkurentów.
- Nowa szata graficzna opakowań odpowiada na konsumencką potrzebę sięgania po marki o bardziej klasycznym charakterze. Warka to klasyk wśród lagerów - mówi Tomasz Król, marketing manager Warki. – To jedyne piwo, które warzenie ma w nazwie, a jego piwna historia sięga kilku wieków. Żeby jeszcze lepiej podkreślić piwne kompetencje Warki, wprowadzamy prawdziwie piwne opakowanie w klasycznym stylu.
Użyte na opakowaniach symbole opowiadają piwną historię marki. Data „1478” na etykiecie podkreśla wielowiekowe tradycje browarnicze miasta Warka. Słowo „Classic” wskazuje, że marka wierna jest klasycznym regułom warzenia piwa. Medale symbolizują uznanie dla jakości i smaku piwa wielokrotnie nagradzanego przez konsumentów. Na opakowania wrócił najsłynniejszy mieszkaniec Warki, bohater narodowy Kazimierz Pułaski.
Warka to jedyne na rynku piwo o prawdziwej piwnej nazwie. „Warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana z jednego warzenia. To też jedyna marka piwa w Polsce z własną siecią lokali wizerunkowych. W 76 PIWIARNIACH w całym kraju Warkę podaje się na metry.
Nowa szata graficzna dotyczy klasycznego wariantu Warki. Wprowadzenie zmienionych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS.
Za przygotowanie nowej szaty graficznej odpowiadała agencja BNA, a działania PR związane z jej wprowadzeniem prowadzi agencja Roots PR.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.