Będzie to kampania wyjątkowa. Największa w historii Mokate. Pierwsza w życiu - Drupiego. Pierwsza w Polsce przywołująca, mamy taką nadzieję, najlepsze wspomnienia związane z niezapomnianymi piosenkami włoskiej ikony muzyki rozrywkowej. I pierwsza, która spowoduje, że od tej pory, podczas przygotowywania Cappuccino będziemy nucić przeboje Drupiego.
Przygotowania do kampanii reklamowej Mokate Cappuccino trwają od 9 miesięcy. W produkcji spotu będzie pracował międzynarodowy zespół: izraelski reżyser mieszkający na stałe w USA oraz polska firma produkcyjna. Kampania w mediach rozpocznie się we wrześniu i potrwa co najmniej do końca roku.
Drupi przyjechał do Mokate w Ustroniu w środę 21 sierpnia na spotkanie z dziennikarzami. Następnego dnia w Krakowie nagra piosenkę do reklamy. Jego głos będzie towarzyszył reklamie emitowanej w największych krajowych stacjach telewizyjnych, także w kanałach tematycznych. Piosenkę o Mokate usłyszymy również w radiu, w najbardziej popularnych ogólnopolskich stacjach. Kampania będzie oczywiście mocno wspierana w punktach sprzedaży, m.in. poprzez specjalne ekspozycje cappuccino i materiały POS.
Ważnym elementem kampanii będzie zwrócenie się ku młodemu i nowoczesnemu konsumentowi. To grupa, która coraz bardziej docenia cappuccino. Mokate będzie do tego segmentu konsumentów docierać po raz pierwszy - również poprzez reklamę rozpowszechnianą za pomocą internetu. Mokate pamięta także, iż to kobiety stanowią prawie 60% populacji konsumentów. A także, iż to one w blisko 80% decydują, jakie cappuccino wybrać.
Mokate jako firma, która przed laty wprowadziła cappuccino na polski rynek i absolutny lider tej kategorii, czuje się odpowiedzialne za ten napój na naszych stołach. Ojczyzną cappuccino są Włochy. "Mokate i jego ludziom zawsze było blisko do Włoch; do Rzymu, Wenecji, do całej pięknej Toskanii." - mówi właścicielka firmy Teresa Mokrysz. "Staramy się, by Mokate Cappuccino nie ustępowało najlepszym włoskim wzorcom. Przypomnimy o tym podczas najbliższej, wielkiej kampanii promocyjnej."
tagi: Mokate ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...