Karmy funkcjonalne, czy specjalistyczne, przez wiele lat były domeną kanału zoologicznego. Prawie dwa lata temu Butcher’s, jako pierwsza marka, wprowadziła do sprzedaży masowej mokrą karmę funkcjonalną Skin & Joints, wzbogaconą o zestaw składników dbających o zdrowe stawy i piękną sierść oraz karmę Light, dla pupili, które mają problemy z nadwagą. Była to decyzja strategiczna, podyktowana doświadczeniem marki na rynkach europejskich, jak i światowymi trendami w żywieniu zwierząt oraz ludzi.
Oprócz tego, że każda z karm stanowi pyszny i kompletny mięsny posiłek, dodatkowo dba o szczególne potrzeby psów, aby zachowały zdrowie na długie lata. Składniki nowych linii marki Butcher’s odpowiadają najczęściej występującym problemom zwierząt i przeznaczone są do codziennego żywienia, co wspomaga odpowiednie funkcje organizmu pupila.
W ofercie marki Butcher’s znajdzie się ulepszony produkt typu Light, dbający o zdrową wagę oraz Joints – wspierający mocne stawy (dotychczasowy Light i Skin & Joints). Ponadto pojawią się dwie nowe karmy: Beauty – zapewniająca zdrową skórę i sierść, a także Sensitive – dla psów o wrażliwym układzie pokarmowym.
Wszystkie karmy Butcher’s:- Nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku
- Są przygotowane z naturalnych składników
- Nie zawierają uczulającego glutenu pszenicznego
Produkty pojawią się w sklepach sieciowych już w listopadzie br. Orientacyjna cena to 3,49 zł za 400 g oraz 8,29 zł za 1200 g. Wprowadzenie nowych produktów jest wspierane przez kampanię informacyjną pod hasłem „Psy mają potrzeby”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na najistotniejsze potrzeby naszych pupili. W grudniu zostanie przeprowadzona kampania outdoor’owa oraz prasowa.