Fisiel Delecta to jedyny na rynku marchewkowo-owocowy kisiel dla dzieci, zawierający beta-karoten (źródło prowitaminy A). Ze względu na charakter produktu, kampania reklamowa została skierowana zarówno do decydentek zakupu - matek w wieku 26-49 lat, jak i dzieci z przedziału wiekowego 4-12 lat.
Celem zaplanowanych działań jest edukacja konsumentów w zakresie nowego konceptu produktowego (kisiel z marchewką) oraz wykreowanie świadomości bohatera marki - królika Fisiela, wśród najmłodszych odbiorców. Ponadto, zadaniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Delecta oraz, w długofalowej perspektywie, ugruntowanie pozycji w segmencie deserów.
Spoty reklamowe utrzymane w biało-czarnej, komiksowej estetyce będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TV4, telewizji Polsat i Polsat2, CN/TCM oraz w kanałach tematycznych AT Media. Kampania na łamach telewizji potrwa 4 tygodnie i zakończy się w połowie października br.
Dodatkowo, Fisiel będzie wspierany w punktach sprzedaży, gdzie zaplanowano degustacje i animacje sprzedaży. Na potrzeby akcji promocyjnej przygotowano także szereg gadżetów reklamowych z wizerunkiem bohatera marki - królika Fisiela.
Stale rozwijanym narzędziem komunikacji z najmłodszymi konsumentami jest strona internetowa http://www.fisiel.pl/, pełna zabaw i gier - również edukacyjnych.
tagi: Delecta ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...