Celem kampanii jest utrzymanie wysokiej rozpoznawalności produktu na rynku. Zdecydowano się przypomnieć widzom spot zrealizowany w formie wywiadu, który wzrusza i wywołuje silne emocje. O tym, że Grześki są idealnymi wafelkami dla wszystkich, przekonują w reklamie telewizyjnej Agnieszka Warchulska, Piotr Machalica i Julia Wróblewska.
„Zdecydowaliśmy się powtórzyć skrócony spot telewizyjny, ponieważ jest on nowatorski i prezentuje produkt od strony emocji jakie budzi wśród konsumentów. - powiedziała Maja Kobusińska, Category Brand Manager w firmie Jutrzenka Colian - Przeprowadzona wiosną tego roku kampania Grześków spotkała się z pozytywnym odzewem i spełniła nasze oczekiwania".
Kampania telewizyjna trwa od 8 sierpnia br., 15" spoty reklamowe „Ideał jest tylko jeden" emitowane są w TVP1, TVP2, TVN, TVN7 oraz Polsacie.
Grześki niezmiennie od wielu sezonów znajdują się w czołówce najchętniej kupowanych wafli w Polsce. Są doskonałą przekąską jadaną na co dzień, bez okazji i niezależnie od pory - „zawsze". Oprócz deseru pełnią także rolę drobnego posiłku w trakcie dnia.
tagi: Grześki , Jutrzenka , kampania ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...