W naszej działalności PR bardzo ważne jest połączenie profesjonalizmu i konsekwencji z kreatywnym myśleniem i dużą elastycznością. Do przetargu zaprosiliśmy tylko największe agencje PR w Polsce. Wszystkie rozpatrywane przez nas agencje reprezentowały bardzo wysoki poziom merytoryczny, ale wybraliśmy Pegasusa ze względu na podejście i zespół ludzi, który agencja starannie dobrała do charakteru Drogerii Natura i specyficznej współpracy z nami - mówi Katarzyna Jankowska, Communication Manager Drogerii Natura.
Drogerie Natura jest jednym z liderów wśród sieci drogeryjnych i aktualnie posiada ponad 200 sklepów. Jednostki sieci można znaleźć zarówno w centrach handlowych i galeriach większych miast jak i w ciągach handlowych mniejszych miejscowości.
W branży kosmetycznej Pegasus Group w posiada kilkuletnie doświadczenie, zarówno od strony public relations, reklamowej, jak i programów lojalnościowych. Pierwszym kosmetycznym klientem Pegasusa był Dax Cosmetics (2000-2003), następnie wśród kampanii realizowanych dla tej branży znaleźli się m.in. Scholl (2004-2005), Sauber (2004), Koenzym Q10 Vita Care (2004), Joanna (2006-2007), Unia ZFA - marki To i Acnosan (2007) oraz Interfragrans (2008).
tagi: Drogeria Natura ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...