W naszej działalności PR bardzo ważne jest połączenie profesjonalizmu i konsekwencji z kreatywnym myśleniem i dużą elastycznością. Do przetargu zaprosiliśmy tylko największe agencje PR w Polsce. Wszystkie rozpatrywane przez nas agencje reprezentowały bardzo wysoki poziom merytoryczny, ale wybraliśmy Pegasusa ze względu na podejście i zespół ludzi, który agencja starannie dobrała do charakteru Drogerii Natura i specyficznej współpracy z nami - mówi Katarzyna Jankowska, Communication Manager Drogerii Natura.
Drogerie Natura jest jednym z liderów wśród sieci drogeryjnych i aktualnie posiada ponad 200 sklepów. Jednostki sieci można znaleźć zarówno w centrach handlowych i galeriach większych miast jak i w ciągach handlowych mniejszych miejscowości.
W branży kosmetycznej Pegasus Group w posiada kilkuletnie doświadczenie, zarówno od strony public relations, reklamowej, jak i programów lojalnościowych. Pierwszym kosmetycznym klientem Pegasusa był Dax Cosmetics (2000-2003), następnie wśród kampanii realizowanych dla tej branży znaleźli się m.in. Scholl (2004-2005), Sauber (2004), Koenzym Q10 Vita Care (2004), Joanna (2006-2007), Unia ZFA - marki To i Acnosan (2007) oraz Interfragrans (2008).
tagi: Drogeria Natura ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...