Jubileuszowy hipermarket, położony przy ul. Lwowskiej 81, powstał w miejscu dotychczasowego supermarketu Carrefour Express. W wyniku trwających dwa miesiące prac remodellingowych dwukrotnie zwiększono powierzchnię sklepu do ponad 2500 m2 oraz zmieniono jego wystrój. Dotychczasowi klienci sieci Carrefour będą pozytywnie zaskoczeni również i pozostałymi zmianami: trzykrotnie większym asortymentem i większą liczbą kas, które sprawią, że robienie zakupów będzie jeszcze bardziej wygodne i przyjemne.
Chełmski hipermarket będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-22.00, a w niedzielę od 9.00 do 21.00. Szybką i sprawną obsługę klientów umożliwi 14 kas. Na zmotoryzowanych klientów czeka bezpłatny parking na 180 miejsc.
Na półkach nowego sklepu Carrefour klienci znajdą łącznie ponad 20.000 artykułów - oprócz szerokiej gamy produktów markowych w atrakcyjnych cenach, będą to również produkty marki własnej Carrefour oraz artykuły opatrzone symbolem „Nr 1". Hipermarket oferuje także wyroby lokalnych producentów, między innymi piekarni „Mróz" i „Grela", a także producenta wędlin z Łukowa oraz ciastkarni „Dadas". Specjalnie dla smakoszy Carrefour przygotował dział Kuchnie Świata, gdzie można odnaleźć przysmaki z różnych stron świata.
Z okazji otwarcia hipermarketu dla klientów przygotowano wiele ciekawych promocji, obejmujących m.in. produkty spożywcze (cukier, napoje, mięso), akcesoria kuchenne
oraz sprzęt RTV (nawigacja GPS, odtwarzacze MP3).
Klienci będą mogli mogą skorzystać również z szerokiego wachlarza usług dodatkowych Carrefour, takich jak płatność rachunków w kasie sklepu (Moje Rachunki), doładowanie telefonów komórkowych czy karta kredytowa Carrefour Visa.
W sklepie znalazło pracę ponad 100 osób. Jako firma odpowiedzialna społecznie, Carrefour działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych - w chełmskim hipermarkecie 4 osoby niepełnosprawne już podjęły pracę.
Mini hipermarket to jeden z czterech - obok hipermarketu, supermarketu i sklepu osiedlowego - formatów sieci Carrefour. Są to placówki o powierzchni sprzedaży ok. 3000 mkw., zlokalizowane głównie w miastach, które na mniejszej w porównaniu z klasycznym hipermarketem powierzchni oferują typowy dla niego asortyment i podstawowe działy handlowe.
tagi: Carrefour ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...