Advertisement

Nowości

Najwyższa jakość w nowej oprawie

Wtorek, 26 sierpnia 2008
NESCAFÉ Collection to kolekcja kaw najwyższej jakości, zawierających 100% ziaren arabiki. Teraz ich nowe, eleganckie opakowania w pełni oddają charakter wyjątkowej zawartości. Zastosowanie unikalnego mechanizmu „aroma-lock" w zakrętce gwarantuje większą trwałość aromatu.

NESCAFÉ Collection składa się z trzech, unikalnych kaw o wyjątkowym smaku i aromacie. Ich luksusowy charakter podkreśla nowe, eleganckie opakowanie o opływowym kształcie.

 

Intensywne doznania smakowe gwarantuje konsumentom kawa NESCAFÉ Espresso. Mała, czarna, a przy tym intensywna i aromatyczna kawa została stworzona z perfekcyjnie dobranych ziaren arabiki. Jej charakterystyczną cechą jest idealna crema - gęsta kawowa pianka, która tworzy się na powierzchni espresso.

 

Miłośnikom kaw o mocnym smaku polecamy NESCAFÉ Alta Rica. Sekret jej wyjątkowego, zdecydowanego smaku tkwi w najwyższej jakości ziarnach arabiki, ręcznie zbieranych w wysokogórskich rejonach Ameryki Środkowej. Starannie wyselekcjonowane, mocno palone ziarna, nadają tej kawie wyjątkową wyrazistość i intensywny aromat.

 

Dla znawców kawy ceniących łagodny smak i bogaty aromat Nestlé przygotowało NESCAFÉ Cap Colombie. Produkt ten swój wyjątkowy charakter zawdzięcza najszlachetniejszym ziarnom arabiki zbieranym z kolumbijskich plantacji, które słyną z doskonałych odmian kawy. Łagodne palenie ziaren sprawia, że kawa ma niezwykle delikatny smak i bogaty aromat.

 

Sugerowana cena kaw NESCAFÉ Alta Rica oraz NESCAFÉ Cap Colombie wynosi ok. 28 zł za 100-gramowe opakowanie, natomiast NESCAFÉ Espresso będzie dostępne w cenie ok. 23 zł.

 

Na wszystkich opakowaniach kaw NESCAFÉ Collection został umieszczony Kompas Żywieniowy Nestlé, który informuje o wartościach odżywczych danego produktu.

 

Od sierpnia ruszyła kampania telewizyjna kawy NESCAFÉ Collection prowadzona w największych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN Style, TVN 24, Discovery). Równoległe z reklamą telewizyjną prowadzona jest promocja w kinach. Adaptacją opakowania na rynek polski zajmowała się agencja ArtGraph, natomiast kreację spotów reklamowych przygotowała agencja McCann Erickson Polska.

tagi: Nescafe ,