Nowości

Princessa w nowym, rozgadanym wydaniu!

Wtorek, 27 października 2015
Princessa puszcza oko do swoich konsumentów i zachęca do interakcji. Agencja Logic Design stworzyła nowy design dla całej gamy wafelków.
Princessa, obecna od dawna na rynku wafelków, robi zamieszanie!

Marka posiada charakterystyczny, impaktowy kolor niebieski, ale szukała dodatkowych elementów mogących odróżnić ją od konkurencji i wzmocnić więź z konsumentami. Z wyzwaniem tym zwróciła się do agencji Logic Design, która brała wcześniej udział w tworzeniu sukcesu Princessy Zebry.

Wybrano rozwiązanie, które ożywi i wzmocni przywiązanie konsumentów do Princessy. Pomysł opiera się na wpleceniu elementu konwersacji do designu, krok nawiązujący do światowych trendów, i wciąż unikatowy dla kategorii wafelków w Polsce. Dostrzegając wagę mediów społecznościowych, Logic Design szukał inspiracji w nieodłącznym atrybucie życia codziennego – smartphonie, który dziennie wyświetla nam setki wiadomości. W ten sposób powstał projekt z zabawnymi dymkami wypełnionymi hasłami, które aktywizują konsumentów, i zachęcają do interakcji.  
„Uśmiechnij się”, „Chodźmy w tango”, „Co u ciebie?”, „Lubię cię” czy „Chrupnij” to przykłady wiadomości umieszczonych na opakowaniu, które mają sprowokować do rozmowy z Princessą lub w gronie znajomych.

Dzięki nowym, bardziej apetycznym kompozycjom, Logic Design podkreślił również intensywność i różnorodność smaków Princessy, dodając jeszcze więcej smakowitości do jej komunikacji. Logotyp, naśladujący kontur ust został poddany delikatnemu liftingowi. Usta stały się teraz jeszcze bardziej soczyste i dynamiczne, jakby to one niosły wiadomości w dymkach.

Od października 2015 cała gama Princessy (mleczna, orzechowa i kokosowa) jest dostępna w nowej odsłonie graficznej. Marka, która zgromadziła około 70 tys. fanów na Facebooku, z pewnością wygeneruje pozytywny buzz, który przyciągnie nowych klientów. - podsumowuje Agnieszka Mączyńska, Deputy General Director w polskim oddziale agencji.



tagi: Princessa , opakowanie , wafle ,