W nowej, odświeżonej odsłonie powraca na polski rynek legendarny napój Polo Cockta, wyraźnie nawiązujący wyglądem do swojego pierwowzoru. Ciekawa minimalistyczna etykieta i oryginalna butelka pozwalają łatwo zidentyfikować Polo Cocktę na sklepowej półce.
Napój Polo Cockta powstał w latach 70. XX wieku, jako polska odpowiedź na podbijającą międzynarodowe rynki Coca Colę. Wyjątkowa receptura napoju sprawiła, że szybko zdobył on serca klientów i zyskał status kultowego.
Brand wraca na rynek dzięki firmie Zbyszko Company Sp. z o. o. Producent z Radomia wykorzystał panujący na rynku trend („odczarowywanie” produktów z czasów PRL) i wykupił licencję na nazwę sprzed lat. Smak wypuszczonego wlaśnie na rynek napoju jest bardzo zbliżony do oryginału sprzed lat. Na razie produkt pojawił się w ograniczonej ilości w sklepach sieci Biedronka.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.