Nowości

Limitowana edycja WINIARY

Wtorek, 26 sierpnia 2008
Marka WINIARY przygotowała atrakcyjną promocję dla amatorów Smacznej Zupy.
Z początkiem września 2008 r. w sklepach pojawi się limitowana edycja zestawów promocyjnych. Konsument kupujący zestaw specjalny składający się z pięciu opakowań Smacznej Zupy WINIARY, otrzyma w prezencie gratisowy kubek Smacznej Zupy. Będzie on dostępny z czterema różnymi napisami: Mmm..., Mlask..., Mniam...oraz Pycha....

Promocją objęte będą następujące smaki Smacznej Zupy WINIARY: rosół z makaronem, pomidorowa z makaronem, grochowa z grzankami oraz barszcz czerwony z grzankami.

 

Sugerowana cena półkowa to ok. 4,80 zł za zestaw.

 

Grafikę na kubku, który ma kształt opakowania Smacznej Zupy, przygotowała agencja Publicis, natomiast opakowanie promocyjne zaprojektowała agencji 3MProject.

 

We wrześniu przeprowadzona zostanie kampania telewizyjna Smacznej Zupy w czołowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne). Reklama przygotowana została przez agencję Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

tagi: Winiary , Nestle ,