Marka Lech FREE jako pierwsza wprowadza do sprzedaży piwo bezalkoholowe w innowacyjnym opakowaniu jakim jest puszka sleek can o pojemności 330 ml - poręczna, nowoczesna wizualnie atrakcyjna i intrygująca w dotyku. Stworzenie nowego opakowania jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów ceniących wygodę. Zmiana kolorystyczna ma podkreślać takie atrybuty marki jak nowoczesność i dynamiczny charakter, przy jednoczesnym zachowaniu zasad określających piwo bezalkoholowe. Przewaga srebra, bieli i zieleni symbolizuje lekkość Lecha FREE. Nowy wizerunek piwa ma przykuwać uwagę i wywoływać pozytywne skojarzenia oraz nawiązywać do wysokiej jakości Lecha FREE.
„Chcieliśmy stworzyć coś innowacyjnego w duchu nowoczesnej marki jaką jest Lech FREE. Projekt puszki wymagał użycia aż 8 kolorów! W procesie produkcji opakowania użyto specjalnego, matowego lakieru - dzięki temu puszka wyróżnia się (zarówno wizualnie jak i "dotykowo") od innych opakowań na naszym rynku. Lech FREE ma typowo piwny smak, który jest jego bardzo silna stroną. Dążyliśmy do tego by nowe opakowanie dorównało atrakcyjnością smakowi. " - mówi Tomasz Kanton Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.
Obecny od dwóch lat na rynku Lech FREE jest marką wybieraną nie tylko przez miłośników piwa i innych napojów, którzy w danym momencie nie mogą spożywać alkoholu. Odpowiednio dobrane składniki nadają mu charakterystyczny wyrazisty aromat, przy jednoczesnym zachowaniu lekkości
i łagodności. Lech FREE sprawdza się w każdej sytuacji, kiedy niewskazane jest picie alkoholu. Pozwala uczestniczyć w zabawie i jednocześnie zachować trzeźwy umysł w chwilach gdy konsument chce poczuć smak piwa. Może być konsumowane w ciągu całego tygodnia o dowolnej porze dnia. Idealne pasuje na wieczorną imprezę, do południowego lunchu, spotkania biznesowego czy wizyty
u znajomych.
Nowe opakowania Lecha FREE:
Butelka 330 ml6-pak foliowy (butelka 330 ml)Opakowanie zbiorcze: tacka 4 x 6 - pak foliowy (puszka 330 ml)
tagi: Lech Free ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...