Nowości

Produkty z Kętrzyna w nowych etykietach

Czwartek, 15 października 2015
Zmiana wizualna dotyczy „Majonezu Kętrzyńskiego” i jego odmian smakowych. – Chcemy, żeby klienci bez problemu identyfikowali wszystkie produkty naszej firmy – mówi prezes Waldemar Pokojski.
Nowy design zyskały etykiety Majonezu Kętrzyńskiego Stołowego, Lekkiego oraz jego smakowych odmian. Wszystkie zostały ujednolicone, uproszczone, pozbawione niepotrzebnych ozdobników.

Każdy rodzaj ma własny dominujący kolor etykiety: stołowy – żółty, chrzanowy – zielony, czosnkowy - fioletowy, smażona cebulka - metaliczno-brązowy, a lekki – niebieski. Na wszystkich znajduje się charakterystyczny czerwony obszar, na którym widnieje nazwa produktu napisana czarną czcionką otoczona żółtym konturem. Niezmienione zostało rozpoznawalne  wieko w czerwono-żółtych barwach.

- Zależy nam na tym, żeby klienci wchodząc do sklepu i spoglądając na półkę bez problemu identyfikowali produkty naszej firmy – mówi Waldemar Pokojski, prezes Spółdzielni Pracy Produkcyjno-Handlowej „MAJONEZY” w Kętrzynie. – Obojętnie jak będziemy zmieniać naszą ofertę, rozbudowywać ją, od razu rozpoznają, że to asortyment z naszego zakładu i gwarancja dobrego smaku. Chcemy budować spójną markę, która również w sferze wizualnej będzie odróżniać się od konkurencji. Oczywiście nie zapomnieliśmy też o wyraźnej czcionce, która bez problemu pozwala odczytać informacje ważne dla konsumentów, m.in. skład i wartości odżywcze.



tagi: Waldemar Pokojski , Majonez Kętrzyński , opakowanie , majonez ,