Hellena już po raz kolejny w tym roku wprowadza nowości. Woda smakowa Frullena dostępna będzie w trzech najpopularniejszych wśród konsumentów smakach: cytrynowym, jabłkowym i truskawkowym.
Wprowadzeniu na rynek wód smakowych Frullena towarzyszyć będzie wsparcie ekspozycji w punktach sprzedaży detalicznej materiałami POS. Hellena przygotowała również akcję promocyjną skierowaną do konsumentów. Będzie ona polegać na premiowaniu zakupu wody smakowej upominkiem. Każda osoba, która zakupi Frullenę dostanie przy kasie specjalnie przygotowany przelicznik BMI (Body Mass Index). Akcja prowadzona będzie w wybranych sklepach tradycyjnego kanału sprzedaży na terenie całego kraju.
HELLENA jest jedną z wiodących marek napojów bezalkoholowych i stale powiększa swój udział w rynku. Tylko w tym sezonie rozszerzyła ofertę napojów gazowanych o dwa smaki - lionkę i czerwoną pomarańczę oraz powiększyła wachlarz napojów niegazowanych o nowy smak Jabłko-Mięta.
Producent: Jutrzenka S.A
Produkt: wody smakowe: cytryna - kod EAN 5900352009605
jabłko - kod EAN 5900352009629
truskawka - kod EAN 5900352009612
Sugerowana cena: 2,40 PLN (1,5 l butelka)
W sprzedaży od: lipiec 2008 r.
tagi: Hellena ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...