Advertisement

Nowości

CAPPY ICE FRUIT Pełne naturalnego orzeźwienia!

Wtorek, 26 sierpnia 2008
W lipcu 2008 roku Coca - Cola HBC Polska poszerzyła swoja ofertę o nowe produkty pod marką Cappy - Cappy Ice Fruit. Jest to nowa propozycja napojów niegazowanych wyprodukowanych na bazie soków owocowych. Produkty Cappy Ice Fruit charakteryzuje wyjątkowo orzeźwiający smak pochodzący z połączenia współgrających ze sobą smaków owoców - jabłka i gruszki, pomarańczy i grejpfruta oraz jabłka, jagody i jeżyny. Napoje Cappy Ice Fruit zawierają cenne dla zdrowia witaminy - poszczególne napoje zostały wzbogacone w witaminę B, C lub E. 

Nowa linia Cappy Ice Fruit obejmuje trzy smaki: jabłkowo - gruszkowy, pomarańczowo-grejpfrutowy oraz jabłkowo - jagodowo - jeżynowy. Wybór smaków w ofercie Cappy podyktowany jest trendami konsumenckimi. Badania instytutu ACNielsen potwierdzają, że od wielu lat najpopularniejszy na polskim rynku wśród soków jest smak pomarańczowy (34%) oraz jabłkowy (28%), ale coraz częściej konsumenci poszukują innowacji. Nowe produkty Cappy są idealnym połączeniem - zarówno potrzeb, jak i upodobań konsumentów. Punktem wyjścia do innowacji były właśnie tradycyjne smaki, do których konsumenci są już przyzwyczajeni.

 

Nowe napoje owocowe Cappy Ice Fruit dostępne są w aseptycznych opakowaniach typu PET, o pojemnościach 0,5l i 1,5l.

 

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa obejmująca reklamę telewizyjną, outdoor oraz Internet, a także liczne działania BTL-owe. Na potrzeby kampanii zostały zaplanowane akcje specjalne wspierające dystrybucję oraz sprzedaż produktu m.in.: sprzęt merchandisingowy (regały, stojaki, wieszaki), lodówki, itp.

 

Sugerowana cena:

0,5l Cappy Ice Fruit: 2,69 zł

1,5l Cappy Ice Fruit: 4,59 zł.

tagi: coca-Cola ,