Nowa linia Cappy Ice Fruit obejmuje trzy smaki: jabłkowo - gruszkowy, pomarańczowo-grejpfrutowy oraz jabłkowo - jagodowo - jeżynowy. Wybór smaków w ofercie Cappy podyktowany jest trendami konsumenckimi. Badania instytutu ACNielsen potwierdzają, że od wielu lat najpopularniejszy na polskim rynku wśród soków jest smak pomarańczowy (34%) oraz jabłkowy (28%), ale coraz częściej konsumenci poszukują innowacji. Nowe produkty Cappy są idealnym połączeniem - zarówno potrzeb, jak i upodobań konsumentów. Punktem wyjścia do innowacji były właśnie tradycyjne smaki, do których konsumenci są już przyzwyczajeni.
Nowe napoje owocowe Cappy Ice Fruit dostępne są w aseptycznych opakowaniach typu PET, o pojemnościach 0,5l i 1,5l.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa obejmująca reklamę telewizyjną, outdoor oraz Internet, a także liczne działania BTL-owe. Na potrzeby kampanii zostały zaplanowane akcje specjalne wspierające dystrybucję oraz sprzedaż produktu m.in.: sprzęt merchandisingowy (regały, stojaki, wieszaki), lodówki, itp.
Sugerowana cena:
0,5l Cappy Ice Fruit: 2,69 zł
1,5l Cappy Ice Fruit: 4,59 zł.
tagi: coca-Cola ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...